F.A.Q.


Heb je een vraag? Grote kans dat je het antwoord hieronder vindt.
Van verzendtijden tot maatwerk en retouren, ik zet het allemaal even voor je op een rijtje!
Toch nog iets anders weten? Stuur me gerust een berichtje!


Hoe werkt het bestelproces?

Je plaatst je producten in het winkelmandje en volgt daarna stap voor stap het bestelproces. Kortingscode? Die kun je invoeren bij het afrekenen.

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten binnen Nederland zijn €3,-. Bestel je voor €20,- of meer? Dan is de verzending gratis. Lees hier meer over bestellen en verzenden.

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

Producten op voorraad worden binnen 48 uur verzonden (met uitzondering van feestdagen of vakantieperiodes). Tijdens drukte wordt dit vermeld op de site.

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

Woon je in de buurt? Dan mag je je bestelling ook afhalen en contant betalen. Stuur me even een berichtje om een afspraak te maken.

Kan ik mijn bestelling volgen?

Brievenbuspost wordt meestal zonder track & trace verstuurd. Grotere pakketten of bestellingen worden wel met track & trace verzonden.

Verstuur je ook naar België of andere landen?

Ja! De verzendkosten voor het buitenland worden automatisch berekend tijdens het afrekenen.

Maak je ook kaarten of illustraties op maat?

Zeker! Ik maak geboortekaarten, trouwkaarten, zakelijke illustraties en meer. Bekijk de pagina 'maatwerk' voor alle opties.

Hoe lang duurt maatwerk?

Dat stemmen we samen af. Meestal spreken we vooraf een richttijd af op basis van jouw wensen.

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Standaardproducten kun je binnen 14 dagen na ontvangst retourneren. De retourkosten zijn voor eigen rekening. Lees het volledige retourbeleid voor alle info.

Kan ik maatwerk retourneren?

Gepersonaliseerde of op maat gemaakte producten kunnen helaas niet geretourneerd worden, tenzij er iets mis is gegaan.

Wat als mijn bestelling beschadigd is?

Oh nee! Dat lossen we natuurlijk op. Stuur een foto en beschrijving naar info@mollietoete.nl, dan kijk ik met je mee.

Kan ik een factuur ontvangen?

Ja hoor! Op verzoek stuur ik je een factuur (incl. btw) per mail.

Kan ik een bestelling cadeau laten versturen?

Jazeker! Laat in het opmerkingenveld bij je bestelling weten dat het een cadeautje is. Dan pak ik het extra leuk in. Je kunt ook een kaartje met een persoonlijke boodschap toevoegen.

Mag ik met je samenwerken?

Leuk! Ik sta altijd open voor leuke samenwerkingen. Of het nou met influencers is, voor een event of op een andere manier. Via de pagina 'samenwerken' vind je vast wat info en kan je contact met me opnemen.

Hoe kan ik jou nog meer supporten?

Wat lief! Je helpt me natuurlijk door bij me te bestellen, daarnaast waardeer ik het enorm als je dingen van me deelt op de socials en je kunt me een donatie doen! Dat kan hier...


Staat jouw vraag hier niet tussen?

Stuur me dan gewoon even een berichtje! Kan via de socials, maar ook via mijn contactpagina!